Kapcsolat

Hívjon minket bátran:
+36 20 745 9831

budaors@gumio.hu

Kapcsolat

GYIK

Gyakran ismételt kérdések:

 

Mennyi a szállítási díj?

A szállítást a GLS futárszolgálat végzi és 690 forint bruttó/gumiabroncs a szállítási díj az egész ország területére.


Átvételi ponton is van szállítási költség?
Igen, hiszen nekünk az átvételi pontokhoz is oda kell szállítanunk a gumiabroncsokat. 
 

Csak interneten kereszült lehet rendelést leadni?
Nem. Kollégánk telefonon keresztül is felveszi a rendeléseket.
(+36) 20 7459831

 

Milyen gumi kell az autómra, milyen márkát, mintát válasszak?
Amennyiben gumiabroncsal kapcsolatos kérdése van kérjük hívja bátran kollégánkat a +36207459831-es telefonszámon nyitvatartási időben ( hétköznap 9-17 óráig ).
Készséggel állunk rendelkezésére.

 

A készletinformáció valós?
Igen a készletinfo valós. A zöld jelzés a gumik mellett azt jelenti, hogy biztosan több van adott abroncsból mint 12. A sárga jelzés 12-nél kevesebbet jelent, a fekete pedig, hogy jelenleg nincs készleten az adott gumi. Ez nem jelenti rögtön azt, hogy a beszállítóinktól sem tudunk ilyen abroncsot beszerezni, de nincs rá garancia. Amennyiben ilyen gumit szeretne, rendelje meg bátran, ha nem elérhető a termék, kollégánk keresni fogja és ajánl helyette másik gumiabroncsot.

 

Személyes átvétel/szereltetés esetén mikor vehetem át a gumit?
Amennyiben személyesen venné át a terméket, emailben értesítjük mikor érkezett meg az átvevőpontra a gumiabroncs. Partnerszervizeink hétköznap 8-18-ig nyitva tartanak. Ezen időn belül az önnek megfelelő időpontban átveheti a megrendelést. Amennyiben szereltetné a gumikat kérjük egyeztessen időpontot az önnek megfelelő szervizzel. http://www.kwikfit.hu/szervizek/

 

Hogyan fizethetek?
Személyes átvétel esetén készpénzel illetve bankkártyával is fizethet  budapesti partnerszervizeinknél. Vidéki partnereinknél jelenleg csak készpénzzel lehet fizetni. Lehetőség van előre utalással, illetve a K&H bankportálján keresztül interneten való bankkártyás fizetésre is.
( Ez a lehetőség csak azoknál a guimiknál él melyek biztosan vannak raktáron )

 

Ellenőrizhetem az árut mielőtt átveszem?
Azt tanácsoljuk minden kedves vevőnknek, ellenőrizze a kapott csomagot, rendben van-e a rendelés. A megrendelt terméket, darabszámot kapta e, van e rajta sérülés stb. Amennyiben sérült az áru, kérjük jelezze azt a futárnak akinek kötelessége azt jegyzőkönyvbe vennie. Reklamációt csak érvényesen kitöltött jegyzőköny esetében tudunk elfogadni.

 

Van a gumira garancia?
Minden általunk forgalamazott gumiabroncsra teljes körű gyártói garancia van. Ennek időtartama gyártókként változik.

 

Hogyan érvényesíthetem a garanciát?
Amennyiben garanciális ügyintézésre kerülne a sor, keresse fel ügyfélszolgálatunkat, készséggel állunk rendelkezésére. Segítünk érvényesíteni a garanciát a gyártónál.

 

Szombaton van szállítás?
A GLS futárszolgálat csak hétköznap szállít 8-18 óráig.

 

Külföldről rendelhetek?
Nem, csak belföldi szállítást vállalunk.